09356816913

تبدیل گوشی به موس بیسیم

گوشی های هوشمند امروزی قابلیت های زیادی دارند و در خیلی موارد میتوانند انجام امور را بسیار آسان تر نمایند.یکی از این قابلیت ها ، گوشی هوشمند شما را به موس یا کیبورد کامپیوتر شما تبدیل میکند و میتوانید از آن به عنوان موس و یا کیبور بیسیم استفاده کنید.

تبدیل گوشی به موس می تواند مزایای فراوانی داشته باشد. فرض کنید شما در حال تماشای یک فیلم در لپ تاپ، سیستم رومیزی و یا تلویزیون هوشمند خود هستید و چون از دستگاه دور هستید، استفاده از موس تاچ پد برای شما مقدور نبوده و یا کار با کنترلر تلویزیون کمی مشکل خواهد بود.

 

 

وجود موس های بیسیم تا حدودی این مشکل را حل کرده اند  اما گوشی تلفن همراه، همیشه ابزاری در دسترس خواهد بود و معمولا هیچوقت از افراد جدا نمی شود، استفاده از آن به جای موس آسان تر خواهد بود. به این ترتیب استفاده از گوشی به جای موس، می تواند تا حدودی مشکل شما را حل کرده و کنترل ابزار مختلف را در اختیار شما قرار دهد.

در این مطلب با معرفی یکی از بهترین نرم افزار ها برای انجام این کار در وقت شما صرفه جویی میکنیم:

 

 

اپلیکیشن WiFi Mouse Pro

 

تبدیل گوشی به موس با استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و نیاز به عملیات چندان پیچیده ای ندارد.

 

 - ابتدا وارد این سایت شوید (wifimouse.necta.us)و موس سرور مخصوص سیستم خود را دانلود و نصب کنید.

 

 

 

 

 

 - وارد قسمت Setup شده و سیستم عامل مورد نظر خود را انتخاب کنید . برای ویندوز همان گزینه که با کادر سبز مشخص شده را انتخاب کنید.

 - نسخه اندروید یا Ios این نرم افزار را از همین سایت یا از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

 

با اجرای این برنامه بر روی کامپیوتر خود در صورت اتصال به اینترنت یک آی پی به شما تعلق میگیرد که با وارد کردن آن در نرم افزار گوشی همراهتان گوشی شما به موس کامپیوتر شما تبدیل خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه این مطلب : snha.ir/OTd0N5

نظرات
ارسال نظر