09356816913

آموزش SEO ( قسمت 11 )

محتوا پادشاه است ( قسمت 11 )

محتوا اساسا شامل مواردی است که شما در سایت مشاهده می کنید : متن، گرافیک و حتی لینک به وب سایت های دیگر. شما نباید از گرافیک بیش از حد استفاده کنید، زیرا آنها موتور جستجوگر دوستانه و گرافیک سنگین به طور معمول کاربران را هنگام دانلود، به ویژه در یک شبکه آهسته قرار می دهد.

 

هزاران مقاله، کتاب و نوشته های فروم در مورد چگونگی ساخت موتور جستجوگر وب سایت شما در دسترس هستند، اما در نهایت، یک قانون بالاتر از بقیه است: محتوای منحصر به فرد، با کیفیت بالا و غیر تکراری پادشاه است.

بالاتر از کیفیت محتوای شما، بالاتر رتبه بندی شما به دست آوردن، بزرگتر ترافیک شما به دست آوردن و محبوبیت وب سایت خود را بیشتر. موتورهای جستجو سایت های با کیفیت خوب را در فهرست و نتایج جستجو خود ترجیح می دهند.

 

محتوای مربوطه، تازه و به موقع در جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شما بسیار مهم است. این به شما کمک می کند تا هر دو ترافیک را از موتورهای جستجو ترسیم کنید و وفاداری مخاطبین ایجاد کنید.

 

محتوای منحصر به فرد، با کیفیت بالا

وقتی افراد از یک وب سایت برای اطلاعات بازدید می کنند، می خواهند چرخش منحصر به فرد خود را بر روی موضوع قرار دهند. محتوای و محتوای شما چگونه منحصر به فرد است؟ آیا این منحصر به فرد آشکار و آسان برای پیدا کردن و درک است؟ بازدیدکنندگان مطالب سایت منحصر به فرد و با کیفیت بالا را می خواهند. این تنها محتوای صفحه اصلی شما نیست، بلکه تمام صفحات مرتبط باید محتوای مفید و آسان برای درک باشد.

امروزه موتورهای جستجو بسیار هوشمند شده اند و قادر به درک کامل دستورالعمل و کامل هستند. از این رو در حالی که رتبه بندی یک صفحه در مقابل دیگر، محتوای موجود در یک صفحه مهم است.

سایت هایی با محتوای تکراری، سندیکا یا رایگان، توسط موتورهای جستجو پرچم های قرمز دریافت می شود.

 

نوشتن SEO مطالب (نوشتن کپی)

نوشتن SEO مطالب (همچنین به عنوان نوشتن کپی SEO) نامیده می شود، شامل فرآیند ادغام کلمات کلیدی و عبارات آموزنده است که محتوای واقعی وب سایت شما را تشکیل می دهد.

هنگام نوشتن محتوای صفحه وب شما، نکات زیر ممکن است به شما در حفظ آن بهتر از دیگران کمک کند.

  • محتوای باید برای مخاطبان مشخص شده هدایت شود.
  • تراکم کلیدی به شدت به عنوان دستورالعمل موتور جستجو پیوسته است.
  • عنوان همیشه باید چشمگیر باشد، مجاز است بازدیدکنندگان شما را بخواند و می خواهند بدانند که چه چیزی در وب سایت شما ارائه می دهند.
  • از زبان گیج کننده، مبهم و پیچیده استفاده نکنید. از اظهارات کوچک استفاده کنید تا مطالب شما را بیشتر درک کنند.
  • صفحات وب خود را کوتاه نگه دارید.
  • سازماندهی و توزیع محتوا در صفحات وب.
  • محتوای صفحه وب خود را نیز به پاراگرافهای کوتاه تقسیم کنید.

مزایای دیگر داشتن محتوای عالی

نه تنها SEO شما باید در مورد فکر کنید. بسیاری از عوامل باعث ایجاد سایت شما می شوند.

  • اگر سایت شما چیزی واقعا منحصر به فرد داشته باشد، مردم دوست دارند آن را به دوستان خود توصیه کنند.
  • دیگر وب مستر ها می خواهند لینک سایت خود را در سایت های خود ایجاد کنند.
  • بازدیدکنندگان سایت شما اعتماد به سایت شما را شروع می کنند و منتظر به روز رسانی مطالب بعدی هستند و دوباره و دوباره می روند.
  • اگر چه شما توسط موتور جستجو فهرست شده است، اما یک سرویس دهنده خالص تنها روی .آن صفحه کلیک می کند که محتوای محتوا آن منحصر به فرد و جالب تر است.

              نتیجه

ایجاد، ویرایش و ترویج محتوا با کیفیت با کیفیت منحصر به فرد دشوار و وقت گیر است. اما در نهایت، قانون طلایی جستجوگرها این است که محتوا پادشاه است. این به خاطر یک موتور جستجو نیست بلکه برای بازدیدکنندگان سایت شماست. صفحه ای که توسط مردم خوانده می شود بهتر از یک صفحه است که توسط رباتها خوانده شده است.

بنابراین، مطالب خود را پس از فکر جدی بنویسید. عنوان، کلمات کلیدی، متن لینک، متا تگ ها را تا تاریخ، منحصر به فرد و جالب نگه دارید.


لیک کوتاه این آموزش : snha.ir/Q6QmVl

نظرات
ارسال نظر