09356816913

آموزش SEO ( قسمت 6 )

طراحی و طرح بندی( قسمت 6 )

طراحی و طرح بندی وب سایت اولین نتیجه را در مورد سایت شما می دهد. سایت هایی هستند که بیش از حد فانتزی و به طور منظم خوانندگان خالص فقط به این سایت ها رسیدن و بیرون می آیند حتی بدون ایجاد یک کلیک.

موتورهای جستجو بسیار هوشمند هستند اما پس از همه، آنها نرم افزار و نه انسان هستند، که می توانند محتوای مورد علاقه خود را بخوانند. اگر سایت شما خیلی پیچیده باشد، موتور جستجو قادر به مرتب سازی محتوای سایت شما نخواهد بود، و در نهایت نمایه سازی کارآمد نخواهد بود، که در رتبه پایین قرار دارد.

محتوای صفحه واقعی باید حدود 10٪ کلمه کلیدی داشته باشد و باید در حدود 200 کلمه آن را وزن کند - اما نظرات بسیاری در مورد این وجود دارد زیرا کارشناسان SEO هستند. بعضی ها می گویند، تراکم کلمه کلیدی باید 5٪ باشد و برخی می گویند که باید 20٪ باشد. شما می توانید با 10٪ بروید که به اندازه کافی خوب است.

در اینجا چند دستورالعمل است که باید در هنگام طراحی یک صفحه وب به خاطر داشته باشید.

شما باید محتوای متن بیشتر از عناصر HTML داشته باشید.

بدون فریم آنها دشمنان موتورهای جستجو هستند و موتورهای جستجو دشمنان فریم ها هستند.

بدون تبلیغات در صورت امکان از آنجا که اکثر آگهی ها از جاوا اسکریپت استفاده می کنند که توصیه نمی شود مورد استفاده قرار گیرد.

جاوا اسکریپت ندارد اگر شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید، آن را از یک فایل خارجی به جای کپی کردن کد در فایل HTML کپی کنید. منوهای کشویی جاوااسکریپت از عنکبوت جلوگیری می کند تا از صفحه اصلی شما خالی شود. اگر از آنها استفاده می کنید، حتما لینک های متنی را در پایین صفحه قرار دهید.

هیچ چیز را در موضوع صفحه که کاملا مناسب نیست، قرار ندهید.

دایرکتوری های غیر ضروری فایل های خود را تا حد ممکن نزدیک به ریشه نگه دارید.

هیچ چیز فانتزی (فلش، چلپ چلوپ، Gifs متحرک، Rollovers، و غیره) مگر اینکه مطلقا لازم است.


لینک کوتاه این آموزش : snha.ir/Ty9yCz

نظرات
ارسال نظر