09356816913

آموزش SEO ( قسمت 7 )

کلمات کلیدی بهینه شده ( قسمت 7 )

یک کلمه کلیدی یک اصطلاح است که برای مطابقت با پرس و جو فرد وارد می شود به یک موتور جستجو برای پیدا کردن اطلاعات خاص استفاده می شود. اکثر افراد عبارات جستجو را شامل می شوند که از دو تا پنج کلمه تشکیل شده است. چنین عباراتی ممکن است عبارات جستجو، عبارات کلیدی، عبارات پرس و جو یا فقط کلمات کلیدی نامیده شوند. کلمات کلیدی خوب عبارتند از توصیفی خاص 

مفاهیم زیر مربوط به کلمات کلیدی است، کمک به بهینه سازی کلمات کلیدی در یک صفحه وب 

فرکانس کلید واژه

این محاسبه شده است که چگونه یک کلمه کلیدی در یک عنوان یا توضیحات وبسایت ظاهر می شود. با این حال، شما نمیخواهید بیش از حد با فرکانس بپردازید، از آنجا که در بعضی از موتورها اگر یک کلمه را چند بار بار تکرار کنید، شما به خاطر «اسپم کردن» یا کلمه کلیدی جریمه میشوید.

به طور کلی هرچند، کلمه کلیدی خود را در سند تا چندین بار تکرار کنید و تا 3 تا 7 بار در لیست متاگامای خود بگذارید.

کلید واژه وزن

این به تعداد کلمات کلیدی که در صفحه وب شما نمایش داده می شود نسبت به تعداد کل کلمات موجود در آن صفحه مشابه است. برخی از موتورهای جستجو این را در نظر می گیرند در حالی که تعیین رتبه وب سایت شما برای یک جستجوی کلیدواژه خاص.

یکی از تکنیک هایی که اغلب به خوبی کار می کند، ایجاد برخی صفحات کوچکتر است، به طور کلی فقط یک پاراگراف طولانی است که بر یک کلمه کلیدی خاص تأکید دارد. با نگه داشتن تعداد کل کلمات به حداقل، شما می توانید "وزن" کلمه کلیدی که تاکید می کنید را افزایش دهید.

کلید واژه نزدیکی

این اشاره به قرار دادن کلمات کلیدی در یک صفحه وب در رابطه با یکدیگر و یا در بعضی موارد در ارتباط با سایر کلمات با معنای مشابه به عنوان کلمه کلیدی مورد نظر است.

برای موتورهای جستجو، که طبقه بندی کلمه کلیدی با معرفت کلیدی را تعریف می کند، کلمات متناظر عبارتند از وام های ساختمانی، یک نقل قول را نقل می کنند که به وام های رهنی خانه اشاره می کند در حالی که فرض می کنید فقط برای عبارت «وام خانه» جستجو می کنید.

کلید واژه Prominence

این یک اندازه گیری از چه زمانی و یا بالا در یک صفحه، کلمات کلیدی یافت می شود. داشتن کلمات کلیدی در عنوان اول و در پاراگراف اول (اولین کلمه 20 یا بیشتر) در یک صفحه بهتر است.

تعویض کلید واژه

کجا کلمات کلیدی شما در یک صفحه قرار داده شده است بسیار مهم است. به عنوان مثال، در بیشتر موتورها، قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان صفحه یا برچسب های عنوان، آن را بیشتر مرتبط خواهد کرد. در بعضی از موتورها، قرار دادن کلمات کلیدی در متن پیوند، بخشی که بر روی صفحه نمایش در مرورگر تأکید شده است، می تواند بیشتر به آن کلمات اضافه کند.

 

کلمه وارونه چیست؟

گوگل با استفاده از یک ویژگی به نام اصطلاح کلمه که اجازه می دهد تمام اشکال کلمه - تکملی، چندگانه، فعل فرم و همچنین کلمات مشابه برای یک پرس و جو جستجو داده می شود.

بنابراین اگر کسی در «طرح های خانه» نام گذاری کند، نه تنها صفحاتی که برای این عبارت بهینه شده اند، بلکه صفحاتی که حاوی تمام تغییرات آن عبارت هستند، بازگردانده می شوند. به عنوان مثال، "طرح خانه"، "برنامه ریزی خانه"، "برنامه ریز خانه".

امیدوارم در مورد کلمات کلیدی درک داشته باشید و همچنین می دانید که چگونه آنها را شناسایی کرده و از آنها استفاده کنید. فصل بعدی توضیح می دهد چگونه برای بهینه سازی metatags برای نتایج بهتر.

 


 

لینک کوتاه این آموزش : snha.ir/G1Iy60

نظرات
ارسال نظر